Klubmodul henter siden
LAN arrangement i Lindknud
Tilmeldingsfrist er overskredet

Vi prøver igen, sidste arrangement i marts blev aflyst pga. af Corona, men vi er klar med et nyt arrangement.

I samarbejde med Hærvejsklyngen arrangerer HUIF & LGU LAN arrangement i Lindknudhallen.

Det foregår fra fredag den 11. september kl. 16 til lørdag den 12. september kl. 14.

Arrangementet er for alle børn og unge, dog skal børn under 10 år hentes senest kl.22 og kan komme igen efter kl.8 lørdag og spille videre igen.

Pris: 125 kr. som dækker aftensmad fredag, morgenmad & middagsmad lørdag. Der må medbringes slik og sodavand, i rigelige mængder, men alkohol og energidrikke må ikke medbringes.

Udstyr: Du skal selv have computer, PlayStation eller hvad du foretrækker med. Derudover skal du have et netværkskabel med, min. 10m.
Alle installationer og download af spil skal være udført hjemme inden.

Der vil i løbet af weekenden bliver sat dyster op mod Gesten og Bække som ligeledes afholder LAN. Det vil sige at der skal kæmpes i bl.a. Fortnite og CSGO, som vi samtidig kan følge live via storskærm.

Aktiviteter: For de som ikke ønsker at spille hele tiden, kommer der til at være et program med forskellige aktiviteter som er frivilligt at deltage i, herunder hockey, fodbold og dødbold.

Skulle du have lyst til at deltage som hjælper, kagebagere eller på mad hold, hører vi meget gerne fra dig, det er ikke nødvendigt at være IT sagkyndig for at hjælpe.

Kontaktperson: Thomas Matthesen, 4160 1134 eller matthesen@icloud.com eller

Gitte Dalsgaard Hansen, 2661 2902
Tilmelding via klubmodul: https://hovborguif.klub-modul.dk Sidste tilmelding den 8. sep.

BEMÆRK der er maksimalt plads til 45. Vi forbeholder os desuden ret til at tage og anvende billeder ifm. Arrangementet, der kan anvendes til

Tilmeldte
33 /45